City Gross byter reklambyrå

Vi på Kalas har uppmärksammat det faktum att City Gross, efter fem års samarbete med Kollo, nu ser sig om efter en ny byrå. Enligt pressmeddelandet som publicerades på Dagens Media tidigare i förmiddags, är beslutet ömsesidigt.

– Vi och Kollo är överens om att det är dags för förnyelse. Vi behöver en annan form av byråsamarbete framöver, säger Mathias Ivarsson, marknadschef på Bergendahls Food.

För oss på Kalas känns detta mycket spännande, med tanke på att City Gross är en av dagens marknadsjättar i dagligvaruhandeln. Vi anser att branschen är intressant och passar oss utmärkt, då vi har erfarenhet av liknande kunder där resultaten varit mycket goda och uppskattade.

Hur många byråer tror ni är intresserade av detta uppdrag? Hur många tror ni får chansen att pitcha sin idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0